.

הזמנה לוובינר:
הבלוג ככלי שיווקי למעצבות ויוצרות

שימי לב - הוובינר כבר התקיים...
אם את מעוניינת לקבל את ההקלטה, את מוזמנת להכניס פרטים בטופס שבהמשך והלינק להדרכה יגיע אליך למייל... :-)

יש משהו שמעצבות ויוצרות רוצות יותר מאשר תנועה לחנות?

לא!! אין דבר שהן רוצות יותר ;-)
כי ברגע שיש גולשים בחנות - חלקם גם הופכים לקונים....
אבל איך ו"מאיפה" תייצרי תנועה לחנות?
התשובות ידועות מראש - פינטרסט, פייסבוק כמובן, אינסטגרם, גוגל ושאר הרשתות החברתיות.

למה עד עכשיו לא הזכרנו בלוג?
כי מעצבות ויוצרות רבות נרתעות משימוש בבלוג - וחבל!!! ממש חבל!!!

 

למה בלוג?

בלוג הינו פלטפורמה יחסית זולה ונגישה, באמצעותו מעצבות ויוצרות יכולות לחשוף את היצירות,
דרכי העבודה ומקורות ההשראה שלהן, לטובת יצירת קהילה של קוראים וקונים פוטנציאלים. 

איך בלוג מהווה סוכן שיווק?

עצם כתיבת הבלוג, פרסומו והפצתו יוצרים נוכחות אינטרנטית של היוצרת ושל היצירות שלה. גוגל אוהב בלוגים ומקדם אותם בצורה אורגנית (ללא תשלום מצד הכותבת) במנועי החיפוש.

הבלוג הינו חלק ממערך השיווק של היוצרת, ולכן קישורים לחנות ולרכישות מתקבלים כחלק טבעי במרכיבי הבלוג, הן כחלק מהתוכן והן כחלק ממבנה הבלוג.

לדוגמא, בבלוג הכותבת יכולה ליצור עמוד של יח"צ - מכירות מיוחדות, מבצעים, הופעות בתקשורת, קולקציות חדשות ועוד...

הבלוג הוא אחד הנכסים של המעצבת / יוצרת - שממשיכים ליצור תנועה ועניין לאורך זמן, גם כשאת "לא שם"...


האם כל אחת יכולה לכתוב בלוג?

כן. בטח. בשביל לכתוב בלוג לא צריך להיות דוסטויבסקי :). 

בוובינר תקבלי טיפים לכתיבה שיכולה להיות קלה וזורמת... כל אחת תוכל למצוא את עצמה...


יש לי אתר, אני צריכה גם בלוג?

יש הבדל מהותי בין אתר ובלוג.

האתר הוא פורטפוליו של המוצרים והשירותים של היוצרות.

הבלוג הוא הלב, החלק הרך, האישי, ובו יש נימה של "מאחורי הקלעים" של העשייה.

בלוג זה כמו יומן אישי, שאינו מחייב חשיפה, אבל כן נכתב מתוך התשוקה של היוצרת.

הבלוג הוא כמו  "שיחה על כוס קפה" עם הקוראות.


יש דוגמאות לבלוגים שמצליחים לעניין את הקוראים וגם לייצר מכירות?

ברור שיש!!

גם בארץ וגם בעולם. הרבה בלוגים נכתבים למטרת מכירות ושיווק המוצרים.

בוובינר אתן מספר דוגמאות מעוררות השראה של בלוגים כאלה.


האם יש חשיבות לצילום טוב בבלוג?

תמונה היא חלק מהתוכן של הבלוג, ועל כן יש חשיבות מאוד גבוהה לתמונות
שאנו מוסיפות בבלוג.

התמונה צריכה להיות מקורית, או לפחות עם הפניה למקור, מתאימה לשפה של הבלוג ולתוכן של הפוסט,

ושתראה מקצועית מבחינה טכנית, בעיקר אם מדובר על מוצרים של הבלוגרית.


יונית, שנרחיב קצת יותר ונעשה וובינר ייעודי למעצבות ויוצרות?

בכיף!! :-)


בדיוק בשביל מענה מורחב יותר על השאלות שלמעלה,
ועל שאלות רבות נוספות,
איחדנו כוחות כדי להביא למעצבות ויוצרות
ידע, תוכן והשראה בכל הקשור בבלוגים ככלי שיווקי.

שימי לב!!
ההרצאה אינה טכנית "איך בונים בלוג?",
אלא הרצאה של תוכן והשראה על בלוגים כסוכני שיווק ומיתוג. 

להרשמה לוובינר בנושא
"בלוג ככלי שיווקי
למעצבות ויוצרות"

יש למלא פרטים פה בטופס

מי אנחנו?

צילום: גלעד ומזל צלמים

אני יונית צוק.

קופירייטרית במקצועי, עורכת תוכן ומנהלת אתרי אינטרנט ובלוגרית בנשמתי.

יש לי 3 בלוגים, 2 תארים, 2 בנות, רופא אחד ולברדור על תקן שטיח הבית.

היום אני יועצת לעסקים ולמותגים בתחום השיווק באמצעות בלוגים, פינטרסט ובניית אסטרטגית תוכן עם ערך.


אני גליה דונת לויטן.

אשת שיווק וניהול קשרי לקוחות במקצועי. מעצבת תכשיטים וצלמת בניסיוני.
יועצת ומדריכה בנשמתי.

יש לי שני תארים, בלוג אחד, 3 בנות ובעל אחד.

אין לנו (עדיין) כלב כמו ליונית, אבל יש לנו הרבה זוחלים וחרקים מחוץ לבית.
זה נחשב? ;-)

היום אני מעבירה קורסים והדרכות למעצבות ויוצרות בהם אני מלמדת איך לצלם בעצמן                                      את עבודות היד שלהן. אבל מאחר והצילום הוא רק פן אחד של העשייה השיווקית                                              שאותה אני נושמת וחיה - אז התכנים שלי מתרחבים גם מעבר לצילום בלבד...

מה נשמע בהרצאה?

מה כותבים בבלוג, ומה עושים אם אין לי על מה לכתוב? (רמז: אין דבר כזה שאין על מה לכתוב :-) )

איך אפשר לשווק את החנות שלנו באמצעות הבלוג?

איפה אפשר לפתוח בלוג שיניע את הקוראים לפעולה?

בהרצאה נקבל השראה מבלוגים שמצליחים לשווק את המוצרים והשירותים שלהם

בתום ההרצאה יהיה זמן לשאלות

אז מתי ואיפה?

ביום שלישי 30/9/2014

בשעה 21:00

איפה? אצלך במחשב :)

מה צריך? להרשם פה למטה בטופס, ביום ההרצאה ישלח לינק לוובינר.

תזכורת תשלח במייל יומיים לפני ההרצאה.

יא, אני נורא רוצה אבל לא יכולה בזמן הזה. מה עושים?

הרשמי בטופס, הקלטה של ההרצאה תשלח למייל לכל מי שתרשם.

היתרון של שמיעת ההרצאה בלייב הוא היכולת לשאול שאלות בתום ההרצאה
ולקבל תשובות לשאלות שיש לך בנושא.

להרשמה לוובינר בנושא
"בלוג ככלי שיווקי
למעצבות ויוצרות"

יש למלא פרטים פה בטופס

יונית האמינה בי וביכולת של הבלוג לתרום לי מהבחינה העסקית

"מחשבות על בלוג התרוצצו בראשי לפני המון זמן, אבל היישום היה יותר קשה, אני מאמינה שהרבה יותר מהבחינה המנטלית מאשר היישומית. לזה התווספה שנה עמוסה במיוחד של בניית עסק בתחילת הדרך והחלטות כאלה ואחרות ואיכשהו זה תמיד נדחק לסוף הרשימה.היום בדיעבד אני יודעת שכל מה שהיה דרוש לי הוא באמת הדחיפה והליווי הצמוד, מישהי כמו יונית שתיקח אותי ביד ותעבור איתי את התהליך."

מיכל גל מרקו, micush







התמונות בעמוד לקוחות מתוך האתרים הבאים:

http://www.momtog.com

http://handmadebymeblog.com/

http://www.dailymail.co.uk/

נבנה באמצעות מערכת דפי הנחיתה של רב מסר

.